Wij zijn lid!

Lid-
maatschap

Profiteer van de collectieve zorgverzekeringen CZ en VGZ met uitgebreide basisdekking en aanvullende verzekeringen, advies van de ledenconsulenten, gratis lenen van loophulpmiddelen en nog veel meer!

Lidmaatschap

 

In welke situatie u ook zit, een lidmaatschap van Thebe Extra komt altijd van pas. Als lid ontvangt u dan elk jaar een Thebe Extra-ledenpas. Daarmee kunnen alle thuiswonende leden van uw gezin profiteren van de vele voordelen en kortingen. Deze lopen soms wel op tot 50%! Een lidmaatschap is dus snel terugverdiend. 

Ik ben lid omdat...

. . . ik graag geld bespaar

. . . ik graag anderen ontmoet

. . . ik voor een ander zorg

. . . ik veilig en prettig wil blijven wonen

. . . ik gezond en fijn ouder wil worden

. . . ik fit en gezond wil leven

. . . ik iets wil betekenen in mijn buurt

Klantportal Mijn Thebe Extra

Wij vinden het belangrijk om u goed te informeren over uw lidmaatschap gedurende het jaar. Dat doen wij per e-nieuwsbrief (circa twee keer per maand). Ontvangt u onze nieuwsbrief nog niet? Maak dan een account aan op mijn.thebe-extra.nl en klik op ‘Inloggegevens Aanvragen’. Wij koppelen dan uw e-mailadres aan uw lidmaatschap. Dit gebeurt enkel tijdens kantooruren en dat kan pas de volgende werkdag zijn. U ontvangt vervolgens van ons een e-mail met een link waarmee u zelf een eigen wachtwoord kunt aanmaken. Vanwege drukte momenteel kan het zijn dat dit langer duurt dan u van ons gewend bent: 2-3 werkdagen.

Met uw account kunt u ook uw persoonsgegevens inzien en/of wijzigen.

> Klik hier voor de klantportal Mijn Thebe Extra

Veelgestelde vragen lidmaatschap

Wat kost het lidmaatschap?

Voor € 19,50 per jaar kunt u lid worden bij betaling per automatische incasso (factuur € 20,50). U geniet dan verschillende voordelen. U kunt bijvoorbeeld een beroep op Thebe Extra doen voor betrouwbare informatie, voor bemiddeling als u een goede pedicure zoekt of u kunt deelnemen aan cursussen en workshops. Het lidmaatschap geldt voor alle personen die op hetzelfde adres wonen.

Waar kan ik de klantportal Mijn Thebe Extra vinden?

Ledenvereniging Thebe Extra heeft een klantportal waar leden kunnen inloggen en hun adresgegevens kunnen inzien/wijzigen. De klantenportal kunt u hier vinden:
https://mijn.thebe-extra.nl/login

Let op: logt u in voor de eerste keer, dan moet u een inlogcode aanvragen. Deze ontvangt u per e-mail maar dat kan 3 tot 4 werkdagen duren! In de e-mail staat een link waarmee u zelf een eigen wachtwoord kunt aanmaken.

Wat zijn de voordelen van het lidmaatschap?

  • Korting op cursussen en voorlichting
  • Korting op service aan huis
  • Collectieve verzekeringen van CZ en VGZ met korting op de aanvullende verzekeringen
  • Gratis vier maal per jaar het ledenmagazine ‘Leefstijl’ met interessante nieuwtjes en aanbiedingen
  • Gratis woonadvies van deskundigen
  • Speciale ledenacties
  • Voordelige uitstapjes
  • Gratis digitale cursussen

Heeft Thebe Extra een nieuw bankrekeningnummer?

Ja. Thebe Extra heeft een nieuw rekeningnummer: NL 92 RABO 0309 2765 94. Dit nummer kunt u vanaf nu gebruiken.

Het oude bankrekeningnummer NL 32 INGB 0674 8956 65 komt te vervallen per 1 januari 2023.

Wat betaal ik als ik halverwege het jaar lid wordt?

Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Leden betalen per jaar € 19,50 contributie (per factuur €20,50). Als u later in het jaar lid wordt, wordt de contributie naar rato verrekend. In het 4e kwartaal wordt u gratis lid.

Hoe kan ik het lidmaatschap aanvragen?

Via onze website meldt u zich eenvoudig aan als nieuw lid van Ledenvereniging Thebe Extra.

Lid worden

U kunt ook telefonisch een aanmeldformulier aanvragen via 088 374 75 76.

Kunnen de andere gezinsleden ook gebruik maken van het lidmaatschap?

Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.

Op mijn ledenpas staat A-lid, B-lid of C-lid. Wat betekent dat?

Op uw ledenpas staat de status van uw lidmaatschap vermeld. Een A-lid is 0 t/m 5 jaar lid, een B-lid is 6 t/m 10 jaar
lid en een C-lid is 11 jaar of langer lid. Hoe langer u lid bent, hoe hoger de kortingen (vaak) zijn.

Ik heb geen factuur / incassobrief ontvangen

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan met het verzenden van poststukken of met de registratie van uw gegevens. Wij vragen u uw gegevens door te geven zodat gecontroleerd kan worden of het lidmaatschap actief is. Bent u onlangs verhuisd? Geef dan ook uw oude adresgegevens door.

Lidmaatschap wijzigen


Automatische incasso aanvragen

Zowel voor u als voor Thebe Extra is automatisch betalen gemakkelijker én voordeliger. Het scheelt u € 1,00 bij het betalen van de jaarlijkse contributie. U kunt direct het machtigingsformulier downloaden, printen en naar ons opsturen.

Adreswijziging doorgeven

Bent u onlangs verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef dan online uw adreswijziging aan ons door. Via Mijn Thebe Extra kunt u dit eenvoudig regelen.

Overlijden doorgeven

Geef via dit formulier door om wie het gaat. Het lidmaatschap kan worden overgenomen, maar mocht dit niet het geval zijn, dan wordt het per direct beëindigd.

088 374 75 76