Ik ben op zoek naar...
Meer informatie? Neem contact op met ons via tel. 088 374 75 76 of via ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Veelgestelde vragen
- Korting op cursussen en voorlichting
- Korting op service aan huis
- Collectieve verzekeringen van CZ en VGZ met korting op de aanvullende verzekeringen
- Toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel met exclusief aanbod alleen voor leden
- Gratis vier maal per jaar het ledenmagazine ‘Leefstijl’ met interessante nieuwtjes en aanbiedingen
- Gratis woonadvies van deskundigen
- Speciale ledenacties
- Voordelige uitstapjes
- Gratis digitale cursussen
Op uw ledenpas staat de status van uw lidmaatschap vermeld. Een A-lid is 0 t/m 5 jaar lid, een B-lid is 6 t/m 10 jaar
lid en een C-lid is 11 jaar of langer lid. Hoe langer u lid bent, hoe hoger de kortingen (vaak) zijn.
Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Leden betalen per jaar € 20,50 contributie (per factuur €21,50). Als u later in het jaar lid wordt, wordt de contributie naar rato verrekend. In het 4e kwartaal wordt u gratis lid.
Voor € 20,50 per jaar kunt u lid worden bij betaling per automatische incasso (per factuur € 21,50). U geniet dan verschillende voordelen. U kunt bijvoorbeeld een beroep op Thebe Extra doen voor betrouwbare informatie, voor bemiddeling als u een goede pedicure zoekt of u kunt deelnemen aan cursussen en workshops. Ook heeft u toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel. Het lidmaatschap geldt voor alle personen die op hetzelfde adres wonen.
Als een lid is overleden, kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen. U behoudt dan de A-, B- of C-status. Als dit niet het geval is, dan beëindigen wij het lidmaatschap. Geeft u via het formulier door wie is overleden en wie eventueel het lidmaatschap overneemt.
Staat uw naam verkeerd geregistreerd of worden poststukken verstuurd naar uw oude adres? Wijzig eenvoudig uw gegevens via onze website. U kunt ons ook bellen via 088 374 75 76 of mailen naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Bent u onlangs getrouwd, gescheiden of heeft u een kindje gekregen? Kijk op onze website of geef uw gegevens onder vermelding van uw lidmaatschapsnummer door per e-mail via: ledenadministratie@thebe-extra.nl
Leden die gekozen hebben voor betaling per factuur kunnen betalen door de QR-code te scannen met hun smartphone. De instructies op uw scherm leiden u door het online betalingsproces van uw bank. Heeft u deze mogelijkheid niet, dan kunt u het bedrag handmatig overmaken met de gegevens op de factuur.