Ons beleid inzake je privacy

Hier leggen we uit hoe wij omgaan met je gegevens

Privacyverklaring

Ledenvereniging Thebe Extra hecht veel waarde aan de bescherming van je gegevens. We hebben er altijd naar gestreefd om je persoonlijke gegevens te beschermen. We vinden het belangrijk dat je in ieder geval het volgende van ons weet:

  • We zijn open en eerlijk over de gegevens die we van je verzamelen en waarom we dit doen
  • We wisselen je gegevens alleen met derden partijen uit als dit noodzakelijk is, bijvoorbeeld voor het aanvragen van een dienst, voor het versturen van ons ledenmagazine Leefstijl, de ledenpas, de Voordeelwinkel ed.
  • We respecteren dat je gegevens aan jou toebehoren. Je kunt ons daarom altijd laten weten dat je niet langer toestemming geeft om je gegevens door ons te laten verwerken
  • De manier waarop wij met je gegevens omgaan en deze veilig bewaren, is geheel volgens de Europese wet  Algemene Verordening Gegevensbescherming die op 26 mei 2018 is in gegaan

Welke gegevens hebben we van je nodig?
Bij het aangaan van het lidmaatschap hebben wij je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, geboortedatum, e-mailadres en IBAN nummer nodig.

Nieuwsbrief
Zodra je het lidmaatschap bij Ledenvereniging Thebe Extra bent aangegaan kun je aangeven of je via de digitale nieuwsbrief op de hoogte gehouden wilt worden van onze diensten. Het zou fijn zijn als we bij je aanmelding ook gebruik kunnen maken van je e-mailadres. Zo kunnen wij je gericht informatie sturen die voor je interessant zou kunnen zijn. Uiteraard worden je gegevens niet met derden gedeeld.

Mijn Thebe Extra
Als je je via onze website www.thebe-extra.nl aanmeldt voor Mijn Thebe Extra kun je je lidmaatschapsnummer opzoeken, je mailadres en je facturen inzien. 

Ledendagen / Evenementen
Regelmatig organiseren wij dagtochten, evenementen of workshops. Organisatorisch is het voor ons van belang om te weten wie er deelnemen. Bovendien kunnen we je zo van informatie voorzien over de tijd en plaats en je vlak voor het evenement een herinnering sturen.
Als je één van de gelukkigen bent die een prijs wint, kunnen we daarover contact met je opnemen.

Contact met onze medewerkers
Iedere werkdag  staan onze medewerkers klaar om je te helpen, vragen te beantwoorden of problemen op te lossen. Onze medewerkers kun je via verschillende kanalen bereiken waaronder de telefoon, e-mail en social media.
Als je een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal gegevens van je nodig. Denk hierbij aan je naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om je vraag of klacht in behandeling te nemen. We gebruiken deze informatie ook om je op de hoogte te houden van je vraag of klacht. Nadat je vraag of klacht is afgehandeld bewaren we de informatie nog 5 jaar. Zo kunnen we je beter van dienst zijn als je ons later toch nog nodig blijkt te hebben.

Jouw mening telt
Om het dagelijks leven van zoveel mogelijk mensen te verbeteren, is het allereerst van belang om te weten wat men wil. Daarom versturen we regelmatig enquêtes naar onze leden om na te gaan of ze tevreden zijn over diensten waarvan ze gebruik hebben gemaakt. Belangrijk om te weten is dat we de uitkomsten van de onderzoeken anonimiseren en vijf jaar bewaren.

Social Media
Ledenvereniging Thebe Extra maakt gebruik van social media om je op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen en producten. Je kunt ons volgen op Facebook, Instagram, YouTube en LinkedIn. Aan het gebruik van social media zijn geen voorwaarden vanuit Thebe Extra verbonden. Je gaat akkoord met de voorwaarden van het social media platform.

Contact met Thebe Extra via social media
Als je via social media een vraag aan ons stelt, dan bewaren we dat bericht en je accountnaam, zodat we op je bericht kunnen reageren.

Links naar andere websites
Op thebe-extra.nl staan een aantal links naar websites van onze partners. Als je daarop klikt, wordt de website van die partner geopend. Zodra je op de website van één van onze partners bent, is het privacybeleid van die partner van toepassing.

Met welke externe partners delen we je gegevens?
In een aantal gevallen verstrekken we (waar nodig) uw gegevens aan externe partijen. We zullen je gegevens echter nooit aan andere partijen doorverkopen. Voor sommige acties of evenementen hebben we extra hulp nodig. In dat geval delen we je gegevens met externe dienstverleners. Deze externe dienstverleners mogen je gegevens alleen gebruiken om de desbetreffende dienst uit te voeren. Ze mogen je gegevens dus niet zelfstandig gebruiken of doorgeven.

Regelmatig schakelen we ook hulp in van externe leveranciers. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan softwareleveranciers of onderzoeks- en adviesbureaus. Het is mogelijk dat deze leveranciers van ons de opdracht krijgen om bepaalde persoonsgegevens van u te verwerken. Deze leveranciers zijn ‘verwerkers’ van persoonsgegevens en mogen de gegevens die zij van ons ontvangen alleen gebruiken in het kader van de opdracht. Met onze leveranciers en partners sluiten wij een verwerkersovereenkomst.

Ook kan het zijn dat we door overheidsinstanties of andere partijen wettelijk worden verplicht om je gegevens af te staan. We delen dan alleen de strikt noodzakelijke gegevens.

Je gegevens wijzigen of wissen
Als je graag wil weten welke gegevens we van je hebben, kun je dat aan ons vragen. Mochten bepaalde gegevens niet kloppen, dan kun je dat telefonisch, per e-mail of via onze website doorgeven. 

Ook kun je ons vragen je gegevens te wissen en om deze niet meer te gebruiken. Als je eerder toestemming heeft gegeven je gegevens te bewaren, kun je deze weer intrekken.  In een aantal gevallen kun je ook aangeven je gegevens te ‘beperken’. We zorgen dan dat je gegevens niet worden gebruikt zonder jouw toestemming .
In sommige gevallen mogen we je verzoek weigeren omdat we die bijvoorbeeld nodig hebben om belastingtechnische redenen of als bewijs bij klachten. Als dit het geval is, hoor je dat zo snel mogelijk van ons.

Hoe om te gaan met verdachte e-mails en berichten?
Twijfel je over de echtheid van een e-mail, bericht of (win)actie van Thebe Extra, neem dan contact met ons op. Op veiliginternetten.nl vind je meer informatie over wat je kunt doen en laten om veilig te internetten.

Heeft u vragen of klachten?
Heb je vragen over je gegevens, de manier waarop we daarmee omgaan of over deze privacyverklaring? Dan kun je contact opnemen met een van onze medewerkers via e-mailadres ledenconsulent@thebe-extra.nl, telefoon 088-374 75 76 of door een brief te sturen naar:

Ledenvereniging Thebe Extra
Postbus 1216
5004 BE Tilburg

Bij klachten, over bijvoorbeeld de manier waarop we je gegevens gebruiken of hoe we op je privacy gerelateerde vragen reageren, kun je een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Laatste wijziging: 30 september 2024

 

088 374 75 76