Ik ben op zoek naar...
Meer informatie? Neem contact op met ons via tel. 088 374 75 76 of via ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Veelgestelde vragen
- Gratis advies van de ledenconsulenten
- Korting op service aan huis
- Collectieve verzekeringen van CZ en VGZ met korting op de aanvullende verzekeringen
- Toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel met exclusief aanbod alleen voor leden
- Gratis drie maal per jaar het ledenmagazine ‘Leefstijl’ met interessante nieuwtjes en aanbiedingen
- De digitale Leefstijl met podcasts en meer in je mailbox
- Gratis woonadvies van deskundigen
- Ledenavonden over actuele onderwerpen zoals dementie, financieel gezond, valpreventie en meer
- Speciale ledenacties
- Voordelige uitstapjes
- Thebe Extra Academie met cursussen en workshops
Vanaf 1 januari 2025 staan er niet meer op je ledenpas of je A- B- en C-lid bent. Dat betekent natuurlijk niet dat je je voordeel kwijt bent. We breiden ons aanbod steeds verder uit, waarbij je nog meer profiteert van je lidmaatschap. De contributie is altijd snel terugverdiend!
Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar en de contributie wordt per kalenderjaar geheven. Bij aanmelding van januari tot juli betaal je het volledige contributiebedrag. Bij inschrijving op of na 1 juli betaal je de helft van het contributiebedrag.
Kijk op thebe-extra.nl/lidmaatschap voor de kosten van de jaarlijkse contributie.
Als een lid is overleden, kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen. Als dit niet het geval is, dan beëindigen wij het lidmaatschap. Geef via het formulier door wie is overleden en wie eventueel het lidmaatschap overneemt.
Staat je naam verkeerd geregistreerd of worden poststukken verstuurd naar je oude adres? Wijzig eenvoudig je gegevens via onze website. Je kunt ons ook bellen via 088 374 75 76 of mailen naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Ben je onlangs getrouwd, gescheiden of heb je een kindje gekregen? Kijk op onze website of geef je gegevens onder vermelding van je lidmaatschapsnummer door per e-mail via: ledenadministratie@thebe-extra.nl
Leden die gekozen hebben voor betaling per factuur kunnen betalen door de QR-code te scannen met hun smartphone. De instructies op het scherm leiden je door het online betalingsproces van je bank. Heb je deze mogelijkheid niet, dan kun je het bedrag handmatig overmaken met de gegevens op de factuur.