Veelgestelde vragen over het lidmaatschap

Veelgestelde vragen over het lidmaatschap

Wat kost het lidmaatschap?

Voor € 20,50 per jaar kunt u lid worden bij betaling per automatische incasso (per factuur € 21,50). U geniet dan verschillende voordelen. U kunt bijvoorbeeld een beroep op Thebe Extra doen voor betrouwbare informatie, voor bemiddeling als u een goede pedicure zoekt of u kunt deelnemen aan cursussen en workshops. Ook heeft u toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel. Het lidmaatschap geldt voor alle personen die op hetzelfde adres wonen.

Kan ik mijn lidmaatschap declareren bij CZ of VZ?

Mogelijk kunt u uw lidmaatschap declareren. Op de pagina thebe-extra/declareren vindt u meer informatie.

Ik heb geen ledenpas ontvangen

Per gezin ontvangt u één ledenpas. Deze pas kan gebruikt worden door alle gezinsleden. Heeft u geen pas ontvangen? Bel dan naar onze ledenadministratie: 088 374 75 76. Uiteraard krijgt u dan een nieuwe pas.

Waar kan ik de klantportal Mijn Thebe Extra vinden?

Ledenvereniging Thebe Extra heeft een klantportal waar leden kunnen inloggen en hun adresgegevens kunnen inzien/wijzigen. De klantenportal kunt u hier vinden:
https://mijn.thebe-extra.nl/login

Let op: logt u in voor de eerste keer, dan moet u een inlogcode aanvragen. Deze ontvangt u per e-mail maar dat kan 2 tot 3 werkdagen duren! In de e-mail staat een link waarmee u zelf een eigen wachtwoord kunt aanmaken.

Wat betaal ik als ik halverwege het jaar lid wordt?

Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Leden betalen per jaar € 20,50 contributie (per factuur €21,50). Als u later in het jaar lid wordt, wordt de contributie naar rato verrekend. In het 4e kwartaal wordt u gratis lid.

Ik heb geen factuur / incassobrief ontvangen

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan met het verzenden van poststukken of met de registratie van uw gegevens. Wij vragen u uw gegevens door te geven zodat gecontroleerd kan worden of het lidmaatschap actief is. Bent u onlangs verhuisd? Geef dan ook uw oude adresgegevens door.

Wat is ‘Mijn Thebe Extra’?

Via uw persoonlijke pagina Mijn Thebe Extra kunt u  uw gegevens inzien. Ook heeft u hiermee toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel.

Let op: logt u in voor de eerste keer, dan moet u een inlogcode aanvragen. Deze ontvangt u per e-mail maar dat kan 1 werkdag duren! In de e-mail staat een link waarmee u zelf een eigen wachtwoord kunt aanmaken.

Ik heb gekozen voor betaling per factuur. Hoe werkt dit?

Leden die gekozen hebben voor betaling per factuur kunnen betalen door de QR-code te scannen met hun smartphone. De instructies op uw scherm leiden u door het online betalingsproces van uw bank. Heeft u deze mogelijkheid niet, dan kunt u het bedrag handmatig overmaken met de gegevens op de factuur.

De betaling omzetten naar automatische incasso

Het is mogelijk uw betaling om te zetten naar automatische incasso. Dat kunt u online aan ons doorgeven via dit formulier. U kunt ook direct het machtigingsformulier downloaden, printen en opsturen of vraag dit formulier telefonisch op via 088 374 75 76.

Hoe kan ik het lidmaatschap opzeggen?

Hier vindt u  meer informatie:

> Lidmaatschap opzeggen

Hoe kan ik het lidmaatschap aanvragen?

Via onze website meldt u zich eenvoudig aan als nieuw lid van Ledenvereniging Thebe Extra.

Lid worden

U kunt ook telefonisch een aanmeldformulier aanvragen via 088 374 75 76.

Wat zijn de voordelen van het lidmaatschap?
  • Korting op cursussen en voorlichting
  • Korting op service aan huis
  • Collectieve verzekeringen van CZ en VGZ met korting op de aanvullende verzekeringen
  • Toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel met exclusief aanbod alleen voor leden
  • Gratis vier maal per jaar het ledenmagazine ‘Leefstijl’ met interessante nieuwtjes en aanbiedingen
  • Gratis woonadvies van deskundigen
  • Speciale ledenacties
  • Voordelige uitstapjes
  • Gratis digitale cursussen
Kunnen de andere gezinsleden ook gebruik maken van het lidmaatschap?

Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.

Wijziging door overlijden

Als een lid is overleden, kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen. U behoudt dan de A-, B- of C-status. Als dit niet het geval is, dan beëindigen wij het lidmaatschap. Geeft u via het formulier door wie is overleden en wie eventueel het lidmaatschap overneemt.

Wijziging samenstelling huishouden (getrouwd, echtscheiding, geboorte)

Bent u onlangs getrouwd, gescheiden of heeft u een kindje gekregen? Kijk op onze website of geef uw gegevens onder vermelding van uw lidmaatschapsnummer door per e-mail via: ledenadministratie@thebe-extra.nl

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens bij Thebe Extra?

Staat uw naam verkeerd geregistreerd of worden poststukken verstuurd naar uw oude adres? Wijzig eenvoudig uw gegevens via onze website. U kunt ons ook bellen via 088 374 75 76 of mailen naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.

Op mijn ledenpas staat A-lid, B-lid of C-lid. Wat betekent dat?

Op uw ledenpas staat de status van uw lidmaatschap vermeld. Een A-lid is 0 t/m 5 jaar lid, een B-lid is 6 t/m 10 jaar
lid en een C-lid is 11 jaar of langer lid. Hoe langer u lid bent, hoe hoger de kortingen (vaak) zijn.

Waar kan ik de algemene voorwaarden van het lidmaatschap vinden?
Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op via: 088 374 75 76 of stuur een e-mail naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.

088 374 75 76