Voor € 19,50 per jaar kunt u lid worden bij betaling per automatische incasso (factuur € 20,50). U geniet dan verschillende voordelen. U kunt bijvoorbeeld een beroep op Thebe Extra doen voor betrouwbare informatie, voor bemiddeling als u een goede pedicure zoekt of u kunt deelnemen aan cursussen en workshops. Het lidmaatschap geldt voor alle personen die op hetzelfde adres wonen.
Mogelijk kunt u uw lidmaatschap declareren. Op de pagina thebe-extra/declareren vindt u meer informatie.
Per gezin ontvangt u één ledenpas. Deze pas kan gebruikt worden door alle gezinsleden. Heeft u geen pas ontvangen? Bel dan naar onze ledenadministratie: 088 374 75 76. Uiteraard krijgt u dan een nieuwe pas.
Ledenvereniging Thebe Extra heeft een klantportal waar leden kunnen inloggen en hun adresgegevens kunnen inzien/wijzigen. De klantenportal kunt u hier vinden:
https://mijn.thebe-extra.nl/login
Let op: logt u in voor de eerste keer, dan moet u een inlogcode aanvragen. Deze ontvangt u per e-mail maar dat kan 3 tot 4 werkdagen duren! In de e-mail staat een link waarmee u zelf een eigen wachtwoord kunt aanmaken.
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Leden betalen per jaar € 19,50 contributie (per factuur €20,50). Als u later in het jaar lid wordt, wordt de contributie naar rato verrekend. In het 4e kwartaal wordt u gratis lid.
Het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis is gegaan met het verzenden van poststukken of met de registratie van uw gegevens. Wij vragen u uw gegevens door te geven zodat gecontroleerd kan worden of het lidmaatschap actief is. Bent u onlangs verhuisd? Geef dan ook uw oude adresgegevens door.
Via uw persoonlijke pagina Mijn Thebe Extra kunt u uw gegevens inzien. Ook heeft u hiermee toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel.
Let op: logt u in voor de eerste keer, dan moet u een inlogcode aanvragen. Deze ontvangt u per e-mail maar dat kan 1 werkdag duren! In de e-mail staat een link waarmee u zelf een eigen wachtwoord kunt aanmaken.
Leden die gekozen hebben voor betaling per factuur kunnen betalen door de QR-code te scannen met hun smartphone. De instructies op uw scherm leiden u door het online betalingsproces van uw bank. Heeft u deze mogelijkheid niet, dan kunt u het bedrag handmatig overmaken met de gegevens op de factuur.
Wij zijn gemachtigd te incasseren als wij een ondertekende machtiging tot incasso hebben ontvangen. U kunt direct het machtigingsformulier downloaden, printen en opsturen. U kunt het formulier ook telefonisch opvragen. Zodra wij een ondertekend exemplaar van de machtiging hebben ontvangen wordt de contributie voor volgend jaar automatisch van uw rekening afgeschreven.
Hier vindt u meer informatie:
Via onze website meldt u zich eenvoudig aan als nieuw lid van Ledenvereniging Thebe Extra.
Lid wordenU kunt ook telefonisch een aanmeldformulier aanvragen via 088 374 75 76.
Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.
Als een lid is overleden, kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen. U behoudt dan de A-, B- of C-status. Als dit niet het geval is, dan beëindigen wij het lidmaatschap. Geeft u via het formulier door wie is overleden en wie eventueel het lidmaatschap overneemt.
Bent u onlangs getrouwd, gescheiden of heeft u een kindje gekregen? Geef uw gegevens door via Mijn Thebe Extra. Of stuur een mail naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl
Staat uw naam verkeerd geregistreerd of worden poststukken verstuurd naar uw oude adres? Wijzig eenvoudig uw gegevens via uw persoonlijke account op Mijn Thebe Extra. U kunt ons ook bellen via 088 374 75 76 of mailen naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Op uw ledenpas staat de status van uw lidmaatschap vermeld. Een A-lid is 0 t/m 5 jaar lid, een B-lid is 6 t/m 10 jaar
lid en een C-lid is 11 jaar of langer lid. Hoe langer u lid bent, hoe hoger de kortingen (vaak) zijn.
Naar de algemene voorwaarden
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.
Neem dan contact met ons op via: 088 374 75 76 of stuur een e-mail naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.