Gratis vier maal per jaar het ledenmagazine ‘Leefstijl’ met interessante nieuwtjes en aanbiedingen
Gratis woonadvies van deskundigen
Speciale ledenacties
Voordelige uitstapjes
Gratis digitale cursussen
Op mijn ledenpas staat A-lid, B-lid of C-lid. Wat betekent dat?
Op uw ledenpas staat de status van uw lidmaatschap vermeld. Een A-lid is 0 t/m 5 jaar lid, een B-lid is 6 t/m 10 jaar
lid en een C-lid is 11 jaar of langer lid. Hoe langer u lid bent, hoe hoger de kortingen (vaak) zijn.
Kunnen de andere gezinsleden ook gebruik maken van het lidmaatschap?
Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.
Wat betaal ik als ik halverwege het jaar lid wordt?
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Leden betalen per jaar € 20,50 contributie (per factuur €21,50). Als u later in het jaar lid wordt, wordt de contributie naar rato verrekend. In het 4e kwartaal wordt u gratis lid.
Wat kost het lidmaatschap?
Voor € 20,50 per jaar kunt u lid worden bij betaling per automatische incasso (per factuur € 21,50). U geniet dan verschillende voordelen. U kunt bijvoorbeeld een beroep op Thebe Extra doen voor betrouwbare informatie, voor bemiddeling als u een goede pedicure zoekt of u kunt deelnemen aan cursussen en workshops. Ook heeft u toegang tot de Thebe Extra Voordeelwinkel. Het lidmaatschap geldt voor alle personen die op hetzelfde adres wonen.
Wijziging door overlijden
Als een lid is overleden, kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen. U behoudt dan de A-, B- of C-status. Als dit niet het geval is, dan beëindigen wij het lidmaatschap. Geeft u via het formulier door wie is overleden en wie eventueel het lidmaatschap overneemt.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens bij Thebe Extra?
Staat uw naam verkeerd geregistreerd of worden poststukken verstuurd naar uw oude adres? Wijzig eenvoudig uw gegevens via onze website. U kunt ons ook bellen via 088 374 75 76 of mailen naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Bent u onlangs getrouwd, gescheiden of heeft u een kindje gekregen? Kijk op onze website of geef uw gegevens onder vermelding van uw lidmaatschapsnummer door per e-mail via: ledenadministratie@thebe-extra.nl
Ik heb gekozen voor betaling per factuur. Hoe werkt dit?
Leden die gekozen hebben voor betaling per factuur kunnen betalen door de QR-code te scannen met hun smartphone. De instructies op uw scherm leiden u door het online betalingsproces van uw bank. Heeft u deze mogelijkheid niet, dan kunt u het bedrag handmatig overmaken met de gegevens op de factuur.
Bent u betrokken bij een (nieuw) initiatief in uw buurt op het gebied van welzijn, gezondheid en wonen? Ledenvereniging Thebe Extra beschikt over de expertise en het netwerk om u te helpen uw lokale initiatief vleugels te geven.