Gratis drie maal per jaar het ledenmagazine ‘Leefstijl’ met interessante nieuwtjes en aanbiedingen
De digitale Leefstijl met podcasts en meer in je mailbox
Gratis woonadvies van deskundigen
Ledenavonden over actuele onderwerpen zoals dementie, financieel gezond, valpreventie en meer
Speciale ledenacties
Voordelige uitstapjes
Thebe Extra Academie met cursussen en workshops
Op mijn ledenpas staat A-lid, B-lid of C-lid. Wat betekent dat?
Op je ledenpas staat de status van je lidmaatschap vermeld. Een A-lid is 0 t/m 5 jaar lid, een B-lid is 6 t/m 10 jaar
lid en een C-lid is 11 jaar of langer lid.
Kunnen de andere gezinsleden ook gebruik maken van het lidmaatschap?
Het lidmaatschap is voor alle inwonende gezinsleden op hetzelfde adres.
Wat betaal ik als ik halverwege het jaar lid wordt?
Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar. Als je later in het jaar lid wordt, wordt de contributie naar rato verrekend.
Als een lid is overleden, kan een ander gezinslid het lidmaatschap overnemen. Als dit niet het geval is, dan beëindigen wij het lidmaatschap. Geef via het formulier door wie is overleden en wie eventueel het lidmaatschap overneemt.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens bij Thebe Extra?
Staat je naam verkeerd geregistreerd of worden poststukken verstuurd naar je oude adres? Wijzig eenvoudig je gegevens via onze website. Je kunt ons ook bellen via 088 374 75 76 of mailen naar: ledenadministratie@thebe-extra.nl.
Ben je onlangs getrouwd, gescheiden of heb je een kindje gekregen? Kijk op onze website of geef je gegevens onder vermelding van je lidmaatschapsnummer door per e-mail via: ledenadministratie@thebe-extra.nl
Ik heb gekozen voor betaling per factuur. Hoe werkt dit?
Leden die gekozen hebben voor betaling per factuur kunnen betalen door de QR-code te scannen met hun smartphone. De instructies op het scherm leiden je door het online betalingsproces van je bank. Heb je deze mogelijkheid niet, dan kun je het bedrag handmatig overmaken met de gegevens op de factuur.