Vragen over de brief die u ontvangen heeft?

Bekijk hier de antwoorden op veelgestelde vragen

Brief over de betaling van uw lidmaatschap

Heeft u van ons een brief ontvangen over de contributie voor 2022 van uw lidmaatschap en heeft u daar vragen over?

Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen en de antwoorden.

Veelgestelde vragen

Heeft Thebe Extra een nieuw bankrekeningnummer?

Ja. Thebe Extra heeft een nieuw rekeningnummer: NL 92 RABO 0309 2765 94. Dit nummer kunt u vanaf nu gebruiken.

Het oude bankrekeningnummer NL 32 INGB 0674 8956 65 komt te vervallen per 1 januari 2023.

In de brief over het onbetaalde contributiebedrag staat € 18. Klopt dat?

Het bedrag van € 18 klopt voor leden die via automatische incasso betalen. Leden die de contributie zelf overboeken betalen € 19. Voor de leden die nu een brief ontvangen over de niet-betaalde contributie is het bedrag nu éénmalig gelijk dus € 18.

Wanneer ontvang ik een acceptgiro om mijn contributie te betalen?

Er bestaat geen mogelijkheid meer om met een acceptgiro te betalen. Wij verzoeken u om zelf de contributie naar ons over te maken of om te kiezen voor automatische incasso.

088 374 75 76